21 Eylül 2012 Cuma

L'oreal mousse köpük boya deneyimim

Bu boyayı kullanmayan bir ben kalmıştım herhalde. İlk çıktığı zamanlarda ve hala, iki farklı görüş vardı köpük boyalar için;
1) Rengin tutmaması
2) Çabuk akması

Renk tutmaması görüşünün saç zeminine göre değiştiğini düşündüğümden pek ilgilenmedim. Ama çabuk akması tabiki de hoş bir durum değildi.

Ama birde şu seçenek var ki, (bu benim yaptığım) denemek istediğim ve yeni çıkmış bir renk tonunu alıp, saçlarımı boyayıp, beğenmezsem de nasıl olsa 3-5 yıkamada akar düşüncesiyle denemek =) Kabul ediyorum ki biraz cesurca.

Neyse lafı uzatmadan resimler konuşsun diyorum;

Benim boyadığım renk buydu.

Photobucket

Saç zeminim ise bu şekildeydi, 

Photobucket

Resimde pek belli  olmasada koyu bir vişne rengi elde ettim. Kutunun üzerindeki gibi diyebilirim.
Doğru düzgün resim yok çünkü çekmeye fırsat kalmadan boya aktı gitti =)

Photobucket

ve sonra, boyamadan önceki haline dönmeye başladı diyebilirim;

Photobucket

 Artıları
Çabuk sonuca ulaşıyorsunuz.
Değişik renk alternatifleri var.
Deneme amaçlı gibi kullanılabilir .p

Eksileri
Çabuk akması
Belirtilenin aksine o köpüğü yaymak eller köpüklüyken basıp köpük çıkarmaya çalışmak işkence
Performansına göre fiyatı


 

Hiç yorum yok: