6 Eylül 2013 Cuma

Kot Eskitme / Yırtma

Severek aldığım ama çok kullanmadığım kotumu bugun biraz eskittim yırttım :)

İlk önce internette ufak bir arama yaptım. Gördüklerimin çoğu benim pek hoşlanmadığım, tellere takılmış da parçalanmış görüntüsündeydi o_O


Ben daha kibar bi görüntü yapmak istedim. Rendeyle yapanda var, maket bıçağı, makas ve jilet kullananda.
Yıpratılmış bi görüntü için makas, jilet ve maket bıçağını direk eledim. Rende ile ponzayla denemeye karar verdim.

Bu ponzayı watsons'tan almıştım. Küçük kumlu bişey. Rendeyle denedim ama çok yavaş ilerledim. Bu ponzayla araya sert bi kitap koyarak başladım ponzalamaya. O kadar rahat oldu ki, İpliklerin ters yönüne doğru ponzaladım açılmaya başladığı zamanda yukarı doğru çektim kumaşı. 
Ben sonuçtan çok memnunum. Denemek isteyenler; makas, iğne uğraşmak istemeyenler için ponza harika sonuç veriyor.





2 yorum:

ayamaya dedi ki...

Gayet hoş olmuş, orijinal gibi :)

nes dedi ki...

Beğenmenize sevindim :)